Blog o vývoji software na míru

Funkční aplikace dodané včas.

Přitažlivý vzhled, jednoduché ovládání, dodržený rozpočet a časový harmonogram.

14. března 2017 10:11
od Dufeksoft, s.r.o.
0 Komentáře

Web, který vydělává – remarketing

14. března 2017 10:11 od Dufeksoft, s.r.o. | 0 Komentáře

Remarketing je geniální postup jak vytěžit z reklamy mnohem víc s minimálním navýšením reklamního rozpočtu.

ˇRemarketing pro web, který vydělává

Nejdříve vás musí lidé najít

Když spouštíte nový web nebo eshop, tak nejrychlejší způsob jak dát o sobě vědět, je zaplatit si reklamu. Jak na to jsme psali v minulých dílech našeho seriálu Web, který vydělává. S malou investicí umíte přilákat na svůj web potenciální zákazníky. Správně cílenou reklamou dokážete oslovit správné návštěvníky, kteří mají o vaše služby skutečný zájem.

Kromě reklamy ale nezapomínejte ani na další postupy zviditelnění vašeho webu a budovaní povědomí o vašich službách. Jak na to si můžete přečíst podrobně v našem bezplatném ebooku Web, který vydělává.

Návštěvnost vašeho webu musíte měřit 

Každou návštěvu vaší webové stránky, musíte zaznamenat, aby jste její potenciál mohli naplno využít. Měření a sledování návštěvnosti vašeho webu není vůbec složité. Díky bezplatné službě Google Analytics, vám měření návštěvnosti webu dokáže každý tvůrce webů zabezpečit.

Potom si dokážete prohlédnout, kolik návštěvníků má váš web. Informace ze služby Google Analytics jsou velmi rozsáhlé a dokážou vám říci skutečně hodně o návštěvnících vašeho webu.

Návštěvy uložené ve službě Google Analytics můžete dále využít na cílené zobrazení reklamy díky remarketingu.

A teď vám pomůže remarketing

Určitě se vám už stalo, že jste navštívili některou webovou stránku, blog, nebo eshop a najednou se vám začala mnohem častěji zobrazovat na různých jiných webech reklama na navštívený web.

Může za to remarketing. 

První část práce udělala služba Google AdWords. Díky ní lidé najdou váš web, když hledají nějaký konkrétní produkt nebo službu. Samozřejmě ne každý, kdo na váš web přijde, tak ihned nakoupí. Nejdřív si vás porovná s konkurencí a nechá si čas na rozmyšlenou.

Druhým krokem je zaznamenání návštěvy ve službě Google Analytics.

Přibližně po třech měsících od prvního spuštění reklamy, už by jste měli mít dostatečný seznam návštěvníků vašeho webu a můžete se jim začít připomínat.

Nechte si aktivovat remarketing. Stačí investovat málo. Úplně stačí 100,- Kč denně a vaše reklama se bude zobrazovat lidem, kteří váš web navštívili. Teď už na vás nezapomenou a můžete se jim připomenout nejen ve vyhledávání, ale také na jiných webových stránkách, které prodávají reklamní prostor.

Chcete web, který vydělává?

Jestliže chcete web, který vydělává, tak remarketing nemůžete ignorovat. Je to jeden z nejúčinnějších marketingových nástrojů. 

Pokud potřebujete s reklamou pomoct nebo jakkoliv poradit, neváhejte nás kontaktovat. Naše firma se věnuje tvorbě webových stránek. Co se týče jejich propagace, doporučíme vám zkušené agentury, které vám poskytnou ty nejlepší služby v oblasti online reklamy.

 

 

Líbil se vám tento článek? Podpořte a šiřte ho sdílením na Facebooku.

 

Sledujte také naše sociální sítě. 

 Facebook Twitter Google Plus You Tube